woensdag 11 april 2012

Ahoj !!!

Jak se mas?
tak vorige week erg veel stress vanuit school.
kreeg een bijna onhaalbare deadline van hun maar had het toch gehaald
een nadeel kreeg al mijn opgestuurde verslagen terug.
Ze moesten opnieuw want ik had het erg afgeraffeld .
Niet erg netjes i'm sorry.....

Zaterdag met me oom gebikkeld om die verslagen af te krijgen tijdens het,
paas weekend. is niet gelukt
ik vond stappen en drinken belangrijker...
STOM!!!

tak, dus ik kwam dinsdag weer op werk na een heftig paas weekend.
En mijn oom was natuurlijk erg teleur gesteld dat ik mij,
niet aan mij afspraken hield.

vandaag daarvoor mij excuses aan geboden aan iedereen.
In het bedrijf want ik doe het wel vaker
moeilijke stap voor me vond ik.
ik moet nu echt aan mijn toekomst gaan denken want die is erg belangrijk voor mij.
dus meer aan school en werk besteden en minder aan stappen en drinken
ik kan wel drinken maar niet meer helemaal lam elk weekend
.....

Dat was het weer tot de volgende keer

dag vriendjes en vriendinnetjes we komen er weer aan !!! bla bla bla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten