dinsdag 21 februari 2012

Dinsdag 21 Februari :


ja ja mensen weer een update was even weg maar ben er weer.
Vorige week vel gedaan aan de vlecht en richt machine ,
samen met Milosh en me oom.
ze zijn nu eindelijk klaar het was het wachten op De Wortel....

We hebben nu eindelijk die lijn af die weg moest ,
gelukkig zeg vandaag met Milosh wat opruim werkzaamheden gedaan.
En nog wat andere dingen ,
het was weer een normale dag me familie was weer naar huis toe.
Lekker rustig haha nee grapje ...
Ik mis ze wel weer haha ach ja ,
was mee gevraagd door Michal om mee te gaan naar Praag.
maar dat gaat niet door wat moet vrijdag werken en hij wou donderdag gaan.
balen....!!!

Dus eigenlijk vorige week hele week bezig geweest met de vlecht & richt machine.
Laatste delen zijn altijd het moeilijkst zeggen ze en dat was ook wel zo.
Hier nog wat foto's voor jullie

bezig met richtmachine




ik gah niet in details treden maar me weekend in Praag,
met me broertje en me birthday was egt gwn te gek niet normaal!!!!


@ hardrock cafe prague




dat was het weer next Update tomorrow :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten